OGŁOSZENIA

DORADZTWO ZAWODOWE

STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH

AKTUALNOŚCI

OGŁOSZENIA

WYDARZENIA

PLAN LEKCJI, DZWONKI

ZAJĘCIA DODATKOWE

PEDAGOG I PSYCHOLOG SZKOLNY

ŚWIETLICA

BIBLIOTEKA

NASZE DZIAŁANIA PEDAGOGICZNE

WYCIECZKI

KONKURSY

DZIENNIK ELEKTRONICZNY

O SZKOLE

RADA RODZICÓW

SAMORZĄD UCZNIOWSKI

TERMINARZ ROKU

KONTAKT

REKRUTACJA 2023/2024

KLAUZULA INFORMACYJNA RODO

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚĆI

31 stycznia 2023

" MAŁY KONSTRUKTOR LEGO " - PROJEKT REALIZOWANY W ODDZIAŁACH PRZEDSZKOLNYCH


 

 
 

       Oddział Przedszkolny Szkoły Podstawowej w Świerszczowie zwyciężył w XV edycji grantowego konkursu pn. Na Dobry Początek! organizowanego przez Fundację Banku Gospodarstwa Krajowego i otrzymał dofinansowanie o wartości 14 711zł na szkolenie dla nauczycieli, zakup zestawów klocków LEGO® Duplo Steam Park, LEGO® Duplo Coding Express i LEGO® Duplo Story Tales- Opowieści. Warto zaakcentować, że wśród trzydziestu nagrodzonych prac znalzł sie projekt nauczycieli ze Szkoły Podstawowej w Świerszczowie, którego koordynatorem jest pani Katarzyna Kalbarczyk.

Autorski projekt pn. Mały konstruktor Lego skierowany jest do dzieci wieku od 3 do 6 lat uczęszczających do Przedszkola Szkoły Podstawowej w Świerszczowie. Jego głównym celem  jest rozwijanie u dzieci kompetencji i umiejętności: społecznych, matematycznych, humanistycznych, motorycznych, logicznego myślenia, konstrukcyjnych oraz kompetencji STEAM (ang. Science, Technology, Engineering, Art and Mathematics). Podczas realizacji projektu nauczyciele będą wykorzystywać, przede wszystkim, metodykę zabawy.  Dzięki niej uczestnicy zajęć będą  rozwijać umiejętności techniczne, zapoznają się z podstawami matematyki, fizyki, poszerzą słownictwo i rozwiną kompetencje językowe, zdobędą wiedzę o otaczającym je świecie, a staną się kreatywni. Wspólne budowanie z klocków umożliwia także rozwój społeczny i emocjonalny.

Informacje o realizacji projektu będą publikowane na blogu Szkoły Podstawowej w Świerszczowie oraz portalu społecznościowym Facebook, w grupach rodzicielskich, a także przekazywane w bezpośrednim kontakcie z rodzicami przedszkolaków.  




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz